Борисов. Запазена марка: „Ние сега много бързо ше го вкараме…“ и „Фейсбук е голяма сила…“

Борисов. Запазена марка: „Ние сега много бързо ше го вкараме…“ и „Фейсбук е голяма сила…“

Първото интервю на премиера Бойко Борисов след избирането му за трети път за министър-председател донесе поредната доза шоу под познатата запазена марка. Борисов прелетя над темите за административна реформа – „опашките пред гишетата“, геополитиката, магистрали, ограда по границата, съдебна реформа.

Ето и няколко ключови цитати от изказването на премиера:

 

Колкото по-малко се приказва по-добре. И добро утро…

Царя знае, че много го обичам…

Царя още щеше да е премиер или президент, каквото си пожелае, ако не бяха тези царедворци…

Има един служител Алеко – пускам го и обикаля в КАТ, в кадастъра и ми пипе доклад…

Да не би хората от опашките да излязат отпуск…

Хората знаят, виждат, помнят. Виждат сега тоя мост тука дето правим на „Брюксел“ и вие виждате…

Сега дай това да са заглавията „Борисов щял да предреди опашката“…

Какзал съм на министрите който не си се е представил на опашката – си отива…

Да отпадне свидетелството за съдимост са 30, или 40, или 50 места в законите…

Ние сега много бързо ше го вкараме…

КАТ, кадастър, Агенция по вписванията са ежедневните болки…

Хората по време на избори лудват и почват да говорят какви ли не неща…

Сега като се сложат новите термо камери, цялата ограда ше бъде с датчици…

Видео наблюдението на полосите ше става от километри и ше може да се реагира с новите джипове, които ше отидат там

„Хемус“ откак е построена – сега ше плата пеесе – шеесе милиона за ремонтите на мостовете…

Ако се върнеме в тая тема кой е прав кой е крив нищо няма да стане – да си оправим опашките, административното обслужване…

Фейсбук е голяма сила…

 

Снимка: Стоп кадър от Nova.bg

Категории Акцент, ОбществоЕтикети ,

Автор: Мирослав Иванов

Мирослав Иванов се занимава с финансова журналистика повече от 10 години - по-голямата част от тях в печатни медии. Работил е за водещи икономически всекидневници в България, като „Пари“, а след придобиването му от Икономедиа и за наследника му „Капитал daily”. Има опит и от онлайн медии, включително и от поддържания от него блог. 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *