Пиарът на Търговския регистър е по-скъп от техническата му поддръжка, сочи проучване на mediapool.bg.
Агенцията по вписванията давала 130 000 лева годишно за връзки с обществеността и медиина реклама, докато за техническата поддръжка харчи едва 90 000 годишно, плащани на „Лирекс БГ“.
През август 2018 сривът в Търговския регистър нанесе огромни щети на бизнеса и на гражданите, а досега няма официална информация за причините, довели до тази криза.
От публикацията става ясно, че през юни 2018 Агенцията по вписванията е сключила договор за 28 800 лв. с агенция за пиар – „Пюър “ ЕООД. По този договор агенцията трябвало да напише комуникационна стратегия, да поддържа база данни с журналисти и да праща прессъобщения. За същите дейности обаче в страната-възложилел – Агенция по вписванията – си има щатен служител за връзки с обществеността.
101 400 лв. са предвидени за излъчване на рекламни спотове по Дарик радио, с което сумата за имиджа на Агенцията по вписванията става 130 200 лв. Това е с почти 50% повече, отколкото сумата за техническа поддръжка, подчертава mediapoo.bg.
Ръководството на Агенцията си раздаде миналата година 700 000 лева като бонуси за добре свършена работа.