Bloomberg въвежда абонамент за статиите си

Bloomberg въвежда абонамент за статиите си

Публикувано на Категории Акцент-2, Пари Сподели

Информационната агенция Bloomberg става поредният издател, който заключва съдържанието за безплатно четене.
Агенцията обяви, че въвежда свободен достъп до 10 статии на месец на сайта си Bloomberg.com и приложенията за мобилен телефон и таблет. Онлайн телевизията на компанията ще може да се гледа 30 минути безплатно на всеки 24 часа.
В изявление до читателите си, подписано от главния изпълнителен директор Джъстин Смит и главния редактор Джон Миклетваит от Bloomberg отбелязват, че една от причините за решението е, че нито един доставчик на новини не може да осигурява голяма част от печалбата си от реклама без значение колко голяма е аудиторията му.
Компанията смята, че потребителите ще плащат за качествено съдържание. Те живеят в икономика на знанието, където идеите и информацията имат значение и където новините са все още сравнително евтини, казват още от информационната агенция.
Платеният достъп ще струва 34.99 долара на месец за дигиталното съдържание и същата сума за пълен достъп. Компанията пуска промоционален пакет в момента, при който цената за абонамент за следващите шест месеца е 9.99 долара.

Категории Акцент-2, Пари

Автор: Редакция "Трансмедия"

Bio

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *