Как нашите новини заинтригуваха аудиторията?

Полемика Студия Трансмедия

Как нашите новини заинтригуваха аудиторията?

Още от самото си начало Студия Трансмедия постави като своя водеща цел формирането около своя сайт на една информирана и интелигентна общност, която реагира активно на случващото се около нас и се опитва да промени средата, в която живеем. Блазним се от мисълта, че около нас се зароди онзи "втори кръг" от експерти, специалисти и обикновени граждани с активна жизнена и гражданска позиция, които милеят за страната си и искат техните деца и роднини да живеят в едни по-добри условия от досегашните. Разчитаме на вас, за да стане този кръг реалност и фактор за въздействие.

Връщайки се назад към публикациите ни от последните две-три седмици връщаме вашето внимание към няколко публикации, които наистина касаят такива проблеми, които вече са извън посетителите на нашия сайт и са обект на полемика и дебат в по-широкото медийно пространство у нас.

Вчера например, в новия ни раздел "АГРОТРАНСМЕДИЯ" публикувахме статия за доклад на Световната здравна организация за червеното месо и произведените от него колбаси като канцерогенен фактор и свързаните с него тенденции в консумацията на месо в САЩ. Само часове по-късно новината стана обект на коментари в доста телевизионни канали у нас и ние сме доволни, че сме допринесли за една интересна и силно дискусионна тема.

През миналата седмица, на фона на задълбочаващата се криза около Сирия и действията на Ислямска държава публикувахме превод на статия в "Ню Йорк таймс", написана от бившия президент на САЩ Джими Картър. В нея той развива алтернативни идеи за подхода на Великите сири в региона на базата на собствения си опит и ангажираност през последните месеци. В къщия дух беше и един анализ на военната намеса на Русия в конфликта. С тези две публикации, както и със серия чисто информационни материали Студия Трансмедия даде възможност за едик експертен поглед към темата, който дава една по-широка перспектива от понякога едностранчивите анализи, преобладавщи на нашия медиен небосклон.  

Категории Медии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *