Галактически дневник

Денят разказва

Галактически дневник

Понеделник по телевизия Европа от 19:10 часа. Повторение вторник от 10:40 часа.

Публикувано на Категории Медии Сподели

Ден преди първия учебен ден, астрономията ще влезе в "Денят разказва". Удобен повод да вдигнем глава и да хвърлим поглед към нашия произход и нашето бъдеще – Вселената. Кои са най-важните факти, които трябва да знаем при трафика на едно междугалактическо пътешествие на човечеството. За всичко това ще разказва д-р Владимир Божилов главен редактор на българската емисия на сп. "Би Би Си Знание" и гл. асистент в катедрата по астрономия във физическия факултет на  СУ "Св. Климент Охридски".

Категории Медии

Автор: Емил Янев

Емил Янев е професионален журналист, завършил Факултета по журналистика на СУ „Климент Охридски“, минал през школата на вестниците „Орбита“, „Коотеративно село“, „Старт“, „Подкрепа“ и развил вижданията си като издател на списание „ТВ Плюс“. Сътрудничил е и в ред други издания, където също е защитавал името си с характерния си стил на критичен и ироничен рефлекс към личности и събития. В Българското национално радио той, в тандем със съекипника си Кин Стоянов, създаде пет авторски радиоформата – освен „Часът на инфохолиците“, още „Трамвай по желание“, „Риалити роман“, „Различният до мен“ и „Радиотранс“ - всички отличени с високи журналистически награди. „200 имена, които промениха света“ е първата му книга.

Вашият коментар